Video is een kans

Met video kun je als bedrijf op een persoonlijke manier communiceren. Het is een kans om op een moderne en frisse manier jouw doelgroep te benaderen. Met een goede corporate webvideo zorg je er voor dat mensen een levendig beeld krijgen van wat jouw bedrijf doet, op welke manier en waarom dit bijzonder is. Met een video als onderscheidend visitekaartje raken meer mensen in je geïnteresseerd.

Er zijn diverse genres. Videojournalistiek is uitermate geschikt om een audiovisuele nieuwsbrief te maken. Presenteer je nieuwsbrief dus als video. Je kunt ook voor crossemediale kansen gaan. Je blijft jouw schriftelijke of digitale nieuwsbrief uitbrengen, maar verwerkt links naar filmpjes.

Een lipdub is leuk bij een jubileum, als cadeau voor een vertrekkende medewerker of als teambuildingsactiviteit.

En heb je een mooi product, maak het zichtbaar met een kort filmpje op YouTube of Vimeo.

Via de volgende links geven we wat meer informatie over specifieke genres.

videojournalistiek

bedrijfsfilm

productfilm

lipdub

 

 

 

Deel dit artikel:  Email this to someoneShare on LinkedInPin on PinterestShare on Google+Share on FacebookTweet about this on Twitter